Khamis, 17 Julai 2014

Set Berpantang Shaklee pilihan tepat dan terbaik

Alhamdulillah... Syukur kepadaMu Ya Allah.. petang ni nak bagitau kat semua, dapat whatsapp dari costomer lama nak repeat order Set Berpantang Shaklee sama macam dulu.. Puan Anne dari Klang akan melahirkan anak kedua pada 30 Julai 2014. Raya ke 3 katanya, Semoga semua urusan beliau dipermudahkan Allah.

Puan Anne dulu ambil Set berpantang shaklee iaitu Vitamin C SR, B Complex, Vitalea Multivitamin, Zinc, Alfalfa.. so dia nak Sama seperti dulu.. Sebab dia maklumkan best sangat masa dalam pantang makan Set ni. Lepas bersalin beberapa jam makan shaklee, Alhamdulillah cepat recover semula tenaga semasa proses kelahiran.  Tambah beliau lagi , luka cepat baik dan air susu banyak sangat. 



Bagi ibu-ibu yang masih tercari-cari dan tak tahu Set bersalin berpantang mana nak cuba khususnya ibu-ibu baru tu, cubalah set bersalin shaklee.. Ramai pelanggan saya sangat berpuas hati. Saya pun tak nafikan saya pun menggunakan set Bersalin dan Penyusuan Shaklee semasa bersalin lepas. Memang tersangat magic dan Luar biasa energy booster nya.. masalah sembelit saya yang ditanggung berbulan-bulan dari mengandung, lepas makan Ostematrix Shaklee 4 biji sebelum tidur, keesokkannya terus terkejar-kejar ke tandas untuk membuang.. Bukan itu sahaja, masuk minggu ke 2 pengamalan , Alhamdulillah rezeki untuk puteri saya pula air susu banyak , menitik-nitik laju kuar , minum sampai tersedak-sedak, muka dan seluar anak saya basah lencun.. oh! so sweet kenangan tu.. Alhamdulillah Allah makbulkan permintaan saya untuk menikmati kenangan indah tersebut. Masa si abang 2 bulan je dapat menyusukan dia, Sangat ralat n kecewa. Bagi susu Formula . Nangis tau, sebab dia tak mau direct feeding, saya pulak sangat kekurangan ilmu penyusuan so beserah jelah bagi susu formula tu.

Oklah.. So berbalik kepada Puan Anne tadi, semoga dipermudahkan segala urusan dan terima kasih  sebab masih memilih Set Bersalin berpantang Shaklee. Bagi yang nak cuba dan nak tanya boleh hubungi saya untuk rundingcara percuma..

Izad Daud| Shaklee Independent Distributor 883550
Whatsapp 011-11233493
Call 019-6020620

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search