Rabu, 16 Julai 2014

GANJARAN PUASA RAMADHAN ~ TAHUJJUD CINTA~

Selamat Pagi Pengunjung setia  blog saya.. alhamdulillah Ramadhan telah masuk fasa 2/3, Jom sesama kita perbaiki diri, tingkatkan amal ibadah kita kepada Pencipta. Hidupkan 2/3 fasa ini dengan solat sunat tahajjud, taubat, Hajat, Zikir , tahmid dan tadarus Al Quran mengingati Maha Pencipta.

Kebiasaannya saya akan bangun seawal 4.00 pagi untuk persediaan bersahur. Selesai bersahur jam 5.00 pagi saya telan Vitamin Asas ( B,C,vitalea) , ESP + air suam Vivix sesudu kecil. Yang ni semua suplemen untuk kecergasan dan tenaga sepanjang berpuasa. Alhamdulillah, Allah berikan kekuatan untuk diri saya beribadah.  Sementara menunggu Azan Subuh, saya mengerjakan Solat Sunat Tahajjud, Hajat, Taubat, Witir, zikir, tahmid dan mengaji Al-Quran. Selesai Solat subuh saya bersiap untuk ke pejabat  sebab bulan Ramadhan saya masuk office 7.30pagi.

Cam gitulah rutin saya sepanjang bulan Ramdhan. Mula-mula nak memulakan Solat- solat sunat tu memang berat, berat mata nak tidur, berkat support group whatsapp dengan sahabat-sahabat shaklee saya, kami saling dorong mendorong. Alhamdulillah kami berjaya lakukannya. Tidak terlintas di hati untuk menunjuk atau riak. Berkongsi untuk memperbaiki setiap inci kelemahan diri dalam beribadah. Lagi pun setahun sekali je Ramadhan ni berkunjung. Bulan penuh keberkatan. Bulan Penghapus Dosa.

Kelebihan Bulan Ramadhan tak dapat di bulan lain.. Jom tengok..


SET PALING SESUAI UNTUK YANG NAK BOOST ENERGY UNTUK BERIBADAH MALAM DAN SEPANJANG BERPUASA.

HUBUNGI SAYA

PN IZAD DAUD| 883550
WHATSAPP/SMS 011-11233493
CALL 019-6020620

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search