Rabu, 16 Julai 2014

BERJAYA HAMIL DENGAN SET KESUBURAN OPTIMUM SHAKLEE|A MOMENT TO REMEMBER

Selamat Petang Kepada pembaca setia blog saya, petang ni saya nak kongsikan satu berita gembira costomer saya. Costomer saya Puan Zuraidah dari KL, telah berkahwin hampir 4 tahun , Namun masih belum dikurniakan rezeki Zuriat penyambung keturunan. Puan Zuraidah telah mencuba pelbagai produk Kesuburan dipasaran dan telah menjalani rawatan kesuburan di Hospital Kuala Lumpur dan telah disahkan kedua-duanya tiada masalah.

Pada bulan Mac 2014 bermulalah Jodoh saya dan Puan Zuraida. Alhamdulillah Allah menggerakkan hati beliau untuk whatsapp saya. Sesi soal jawab berlangsung sehingga saya temui jawapan permasalahan dan cadangan Suplemen Kesuburan yang bersesuaian untuknya.

Stress, Haid Tidak Teratur dan Tempoh Kitaran Haid Yang Panjang

Hasil siasatan permasalahan beliau telah dikenalpasti. Beliau mempunyai masalah Kitaran Haid Yang panjang dan tidak teratur. Ada kala mengambil masa 62 hari untuk period semula. Lamakan. Apa kaitan Kitaran haid panjang dan Haid tidak teratur dengan Kehamilan? Sangat penting kitaran haid yang teratur dan tetap setiap bulan. Kitaran haid yang normal iaitu 28, 30, 32 hari lebih pada tu dikira kitaran haid yang panjang. Apabila haid tidak teratur dan panjang ia akan menjadi masalah kepada yang rancang untuk hamil. Permasalahan untuk menentukan dan menganggarkan waktu subur anda. Ok berbalik kepada Pn. Ruzaida, saya sugest pada beliau Set Kesuburan Optimum iaitu untuk Isteri : GLA+ALFALFA+VITAMIN C+B COMPLEX+VITALEA dan Suami : ZINC + VITAMIN E.




Perancangan saya untuk beliau perbetulkan kitaran haid kepada normal dan dalam masa yang sama rawatan kesuburan. Suami pun digalakkan mengambil suplemen bagi meningkatkan kualiti kesuburan.

Yang bagusnya Puan Zuraida ni, memang mengambil suplemen dengan konsisten no skip-skip.. Alhamdulillah suaminya pun berikan sokongan dan kerjasama. Maklumbalas sebulan selepas pengambilan Set ni darah haid sangat banyak keluar dekat 2 minggu. Saya mencadangkan agar meneruskan pengambilan. Beliau memaklumkan bahawa best sangat makan B Complex sebab dah tak stress lagi berbanding sebelum ni. Bulan demi bulan beliau memaklumkan dengan kesedihan setiap kali period. Saya memberi sokongan emosi dan nasihat agar bersabar dan banyakkan berdoa.

Alhamdulillah kitaran haid beliau kembali normal. Masuk bulan keempat pengambilan period lewat 8 hari. beliau telah membuat UPT sendiri dan keputusannya positif. Alhamdulillah. Penantian dan kesabran melalui ujian Allah telah termakbul. Gembira tidak terkata seluruh ahli keluarga. Tahniah diucapkan kepada Puan Zuraida dan suami, Setelah berjumpa doktor, doktor mengesahkan yang beliau hamil 6minggu..

Kita tidak tahu usaha dan ikhtiar yang mana satu akan ditunaikan, Tapi jangan sesekali berhenti berusaha, berdoa dan mengharap. InsyaAllah rezeki akan dimakbulkan..Jadi yang masih belum dikurniakan zuriat, bertindak sekarang mencuba Set Kesuburan Shaklee. InsyaAllah rezeki menanti,



bagi yang nak cuba Set Kesuburan Shaklee boleh hubungi terus saya di talian 011-233493.

Pn Izad Daud|ID883550


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search