Rabu, 15 Januari 2014

VITAMIN E SHAKLEE MANFAAT BESAR UNTUK KESIHATAN DALAMAN DAN KULIT CANTIK

Syukur Alhamdulillah ramai dah yang rasa berpuas hati selepas mengambil Vitamin E Shaklee dan ramai juga tertanya-tanya mengap Vitamin E ni warnanye gelap, tak menarik langsungkan.. vit e shaklee da berubah dan ade upgraded iaitu mengandungi ekstrak biji anggur. Apakah khasiat biji anggur nie sehingga Shaklee menambahnya ke dlm vita E ?


  • Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protien, lipid, karbohidrat dan polifenol
  • Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vit E dan50 kali lebih baik daripada vitamin C .. dlm erti kata lain minyak biji anggur ni amat berkesan mengatasi masalah kanser serta amat baik utk awet muda dan utk memelihara kecantikan  dan yg best grape seed extract terbukti berkesan menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul ..
  • Melambatkan penuaan.
  • Salah satu phenol yang ditemui dalam biji anggur ialah OPC (oligomeric Proanthi Cyanidin) ni lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yg lain). OPC ni memelihara tubuh dari penuaan sebelum masanya..OPC juga terikat dengan kolagen. Senang cerita, procyanidin ini jugamembantu kulit lebih elastik, membuatkan seseorang nampak muda secara semulajadi.
sumber mamafaiz


JOM LIHAT KEBAIKAN VIT E COMPLEX SHAKLEE NI : -

1) MEMBUATKAN SI PENGAMAL NPK MUDA DAN MELEWATKAN PENUAAN

2) MEMPERBAIKI PENGALIRAN DRH,..SAPE2 YG ALAMI SENGGUGUT TERUK SMP BERGULING2 BOLE TRY

3) KURANGKAN PARUT AKIBAT KECEDERAAN

4) MENINGKATKAN KESUBURAN BKN SJ WANITA MALAH MENAMBAH PENGELUARAN AIR MANI LELAKI

5) MENGGALAKKAKN KULIT,RAMBUT DAN KUKU MJADI SIHAT DAN CANTIK

6) JUGA DIKENALI VITAMIN CINTA KRNA MEMBANTU MERAWAT MSLH KEDINGINAN SUAMI/ISTERI

7) KAJIAN MENUNJUKKAN LELAKI YG AMBIL VIT E AKN MENGALAMI TNGA SEKSUAL YG LBH BAIK, LIBIDO LBH KUAT DAN KURG STRESS

8)  MELINDUNGI KULIT DR KEROSAKAN UV MATAHARI DAN UDARA TERCEMAR YG MENJADI PUNCA KEDUTAN,JERAGAT DAN KANSER KULIT

9) MENGURANGKAN SINDROM PMS , PRE MENOPAUSE,KEJANG, SKIT KEPALA, DEPRESI DLL

10) MEMBANTU PENGHASILAN ESTROGEN UTK LELAKI DAN KESEIMBANGAN HORMON PROGESTRON BG WANITA . IA PNTG BG MENGAWAL KEINGINAN, TARIKAN DAN MOOD SEKS

Ada juga yang kata Vitamin E ni mahal.. cuba kita kaji semula Vitamin E ni ada 120biji dan pengambilan sebiji sehari so penggunaan untuk 120 hari = 4 bulan, kira lebih kurang RM1.00 sebiji je.. tapi yang nak citer manfaatnya yang sangat besar untuk kesihatan dalaman dan kesihatan kulit. 

Saya suka vitamin E ni sebab selain untuk cantikan kulit, bila luka kan saya sapu pada tempat luka yang kering tu untuk hilangkan parut dan saya juga sapu pada muka buat masker Vitamin E+ C+ ESP sangat beri kesan yang luar biasa.. So jom try Vitamin E sekarang. Hubungi saya 

whatsapp 011233493


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search