Khamis, 9 Januari 2014

Vivix bagus untuk Kencing Manis dan Darah Tinggi

Malam ni Just nak share best nye saya dan keluarga amalkan vivix ni..

Smlm saya check up diabetis pagi tu telan 1 sudu besar vivix .. ptg kol 3 pm, result 5.4.. terus doktor bg appointment 6 bln.. Saya ada kencing manis ke ? hihihi.. ikutkan takde tapi doktor just monitor je sebab keturunan ada so untuk kesihatan saya follow jelah.. 


Saya Dua kali Mengandung ada kecing manis. Mengandung Azim just GDM+ Diet Control je, paling teruk masa mengandungkan Nur Zafirah.. 28minggu selepas MGTT tu  bacaan 10.. so setiap 2 minggu  BSP masuk 32minggu kene ambik insulin..bacaan BSP x cantik.. bukan sekali, bukan 2 kali tapi 4 kali sehari.. 30 minit Sebelum sarapan pagi, makan tengah hari,makan malam dan sebelum tidur saya akan suntik insulin kat peha ikut dos yang telah ditetapkan doktor. hari-hari sehingga saat bertarung nyawa di Bilik Bersalin pun insulin juga.. dah la tu indius pulak..



Nak jadikan ceritalah kan, Mak saya ni bacaan BP memang   tak pernah turun , saya bagi mak saya  vivix sesudu kecil sehari Alhamdulillah 2minggu selepas tu bacaan BP turun terus, doktor tanya makcik mkn pe..mak senyum je lah.. hihihi penangan VIVIX.. 





---------------------------------------------------------
 Testimoni Vivix untuk Pesakit Diabetis

Saya teruja dengan Vivix ni selain rasanya yang sedap masam-masam manis sangat bermanfaat untuk keseluruhan kesihatan, telan pagi-pagi sebelum pi kerja Alhamdulillah segar sehingga petang. So, bagi yang ada sakit kronik,strok dan masalah kesihatan tak kisahlah mak ayah,kawan-kawan kita ke  jom kita bagi  Vivix kepada mereka, harga ramai yang kata mahal , tak mampu tapi bila di hitung kos rawatan kita ulang- alik,bil rawatan lebih kurang je.. 






Bagi saya la kan tak salah kita mencuba dan melabur. Sebab pelaburan anda takkan sia-sia dan rugi sebab Vivix ni Tonik Ajaib InsyaAllah bonus juga untuk Awet Muda.. Kulit Cantik. Jadi bagi yang rasa malas nak telan makan Vitamin dalam bentuk kapsul dan biji ,Vivix adalah pilihan terbaik.


Testimoni Diabetis

Nak tau lebih lanjut dan nak order Vivix just hubungi saya
whatsapp 01111244493

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search