Jumaat, 31 Januari 2014

Mengapa Shaklee Menjadi Bisnes Pilihan Saya??????

$$$MENGAPA SAYA SUKA BISNESS SHAKLEE$$$

Khas buat semua pelanggan dan pengamal PRODUK SHAKLEE yang masih belum mengetahui kelebihan menjadi ahli dan mereka diluar sana yang masih belum lagi menjadi ahli . JOM join team kami yang telah terbukti kehebatannya!!

BAGAIMANA NAK JADI AHLI SHAKLEE??

1. Dengan hanya RM65(keahlian) + RM10(pengeposan)
2. Dengan pembelian sebanyak RM650(200uv), anda layak mendapat keahlian secara percuma. Selain itu anda akan secara automatik menerima bonus ><RM31

****Keahlian adalah SEUMUR HIDUP****

Mendaftar ahli bersama SHAKLEE, hanyalah SATU KALI seumur hidup. Tiada charge tambahan lain & tiada sebarang UV untuk maintain keahlian. Hanya beli ikut keperluan.

KECUALI jika anda berminat untuk BERNIAGA seperti kami. Mula-mula guna untuk diri sendiri. Ada duit lebih sikit, beli untuk mak ayah, keluarga. Lepas tu, sharing dengan kawan-kawan, sedara-mara. YA, itulah tujuan berniaga SHAKLEE. Kongsikan kebaikan dan kelebihan produk SHAKLEE ke seantero dunia...

Sangat mudah!! semuanya dihujung jari sahaja. TAK perlu kedai, TAK perlu pekerja, TAK perlu modal yang besar, TAK perlu simpan stok yang berlambak di rumah. Tak percaya??? Boleh tanya Distributor yang lain.

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE BERSAMA KUMPULAN KAMI YANG TERBUKTI HEBAT

============
1-KESIHATAN YANG BAIK
============
Produk SHAKLEE memang terbukti keberkesanannya. Ramai yang telah mencuba dan telah berjaya. Pelbagai produk kesihatan, kecantikan luar dan dalam ditawarkan. Bukan sekadar makanan tambahan, ada juga water filter, penjagaan rambut, penjagaan muka, pencuci dan pelbagai lagi.

============
2-BONUS $$$$$
============
Part ni memang best.. Untuk melayakkan anda mendapat bonus, setiap pembelian dan UV terkumpul sekurang-kurangnya 150UV layak menerima bonus lebih kurang RM23.00. Nampak tak banyak tapi jika anda rajin berusaha, angka tersebut akan berganda. Jika UV terkumpul anda ><3000UV, bonus diterima adalah sebanyak ><RM1953.00. Tak semestinya kena berniaga, jika untuk kegunaan sendiri pun boleh dapat BONUS dari SHAKLEE asalkan minimum UV = 150UV.
Bonus akan dimasukkan terus ke akaun bank pilihan anda .


==================
3-TAK PERLU KE BRANCH & BERATUR PANJANG
==================
KLIK-KLIK... KLIK-KLIK... Haha... Senang sangat! Masuk je website SHAKLEE online pon boleh beli barang. pilih je nak yang mana, kuantiti. Bayar guna kad kredit atau kad debit, tunggu dlm 3-4 hari, barang sampai depan pintu. Tak perlu pergi branch, ambil nombor bagai dah... JIMAT masa, JIMAT tenaga, JIMAT petrol...


==================
4-TAK PERLU SUSAH KE PEJABAT POS
==================
Penghantaran boleh juga diuruskan oleh pihak SHAKLEE sekiranya membeli secara online. Hanya masukkan alamat dan maklumat penerima sahaja. Ianya MUDAH, KEMAS dan JIMAT.TAK perlu lagi ke pejabat pos.
Sangat sesuai dengan suri rumah yang sangat sibuk menguruskan anak-anak dan keluarga di rumah. Sambil layan anak, masih mampu mencari customer dan berniaga menambah pendapatan keluarga

APA YANG PENTING??
-Daftar keahlian SHAKLEE
-Talian internet
-Komputer/telefon pintar
-Marketing & Sharing kebaikan produk-produk SHAKLEE

Khas bagi yang SERIUS dan BERMINAT nak menjadi ahli untuk kegunaan sendiri mahupun untuk berbisnes untuk tambah pendapatan SILALAH..

  pertanyaan dan pesanan
WhatsApp/SMS 01111233493
Call 0196020620
Shaklee Independent Distributor 883550


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search