Sabtu, 29 Jun 2013

SELAMAT DATANG RAMADHAN...


Promosi Mealshake baru berakhir.. Kelam kabut juga bila ada order masuk saat-saat akhir nak closing Jun 2013 sangat-sangat huru hara bagi saya. Alhamdulillah semua dapat diselesaikan. Bulan Syaaban pun dah nak melabuhkan tirai tak lama dah dan Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan... 




Bagi Ibu-ibu yang hamil, berpantang & menyusukan anak pasti risau takde tenaga dan keletihan semasa menjalani Ibadah berpuasa tak lama lagi.. Apakata jom cuba ESP -Protein Soy Isolated Powder + Performance Drink.. Tambah satu sudu besar bancuh dengan minuman kesukaan kemudian Shake.. Wala... memang sedap.. pas tu telan sebiji Vitalea Multivitamin, InsyaAllah bertenaga dan tak lapar sehingga berbuka.. saya dah try Alhamdulillah tambahan pula saya masih Menyusukan anak 14bulan, Saya bekerja dan masih memerah susu di pejabat jadi ia sangat membantu saya. 


Waktu Bersahur saya just ambil ESP sesudu besar + Milo + makan nasi+ lauk, lepas makan minum air kosong banyak dan telan sebiji Vitalea Multivitamin.. Alhamdulillah sehinggan berbuka masih bertenaga, x letih... Ok bagi ibu-ibu yang bertanya & buat pesanan call/sms saya Izad Daud  InsyaAllah saya akan bantu..Shaklee sangat best...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search