Ahad, 9 Jun 2013

CARATOMAX SHAKLEE MEMELIHARA KESIHATAN MATA

Hari ni adalah hari kedua telan caratomax untuk kesihatan mata.. Alhamdulillah setakat hari ni takde lagi healing crisis.. Temujajanji dengan Dr. Pakar Mata bulan Ogos 2013.. harap2 ada perubahan..



Kenapa saya ambil Caratomax Shaklee?

Masalah rabun yang semakin meningkat.. Semasa mengandungkan Nur Zafirah.. doktor Pakar O & G hospital selayang telah merujuk saya ke Klinik Pakar mata ikutan saya GDM with Insulin.. 8 bulan selepas bersalin doktor telah mengesahkan bahawa mata saya takde effect diabetis tapi suspek glukoma.. suspek je ok.. bulan 8 ni sekali lagi temujanji susulan so lebih baik makan vitamin mata sekarang sekurang2 nya mana tau kuasa Allah power mata boleh turunkan.. tak cuba mana tau.. lagi pun mata sangat pentingkan.. so Saya pilih CARATOMAX SHAKLEE untuk memelihara kesihatan mata saya..

Kebaikan Caratomax Shaklee..
Bagi yang mengalami masalah rabun mata seperti saya jom makan Caratomax Shaklee.. 


hubungi saya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search