Selasa, 19 Februari 2013

OMEGA GUARD SHAKLEE SEMEMANGNYA MINYAK IKAN TERBAIK YG KAYA DGN OMEGA-3..



Shaklee OmegaGuard (Fish Oil) mengandungi Omega-3 Fatty Acid yang dilengkapi dengan DHA serta EPA. Omega-3 adalah asid lemak perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh badan dan perlu diambil daripada diet harian.





Siapa yang perlukan omega?

(1) Ibu hamil
- Membantu perkembangan otak bayi dari dalam kandungan, mengawal kenaikan berat badan, mengurangkan kolestrol, mengurangkan risiko gila meroyan selepas bersalin, mengurangkan risiko melahirkan bayi pra matang.

(2) Ibu menyusu
- Membekalkan DHA utk prkmbangan otak bayi yg menyusui susu ibu, mmbntu pngurusan berat badan.

(3) Kanak-kanak
- Membantu perkembangan otak, menguatkan sistem imunisasi, mengurangkan gejala eczema & asma.

(4) Masalah berat badan
- Omega-3 meningkatkan hormone Leptine yang berfungsi mengawal selera makan , membantu membakar lemak dengan lebih cepat berbanding lecithin

(5) Pelbagai masalah kesihatan lain
- Sakit sendi, tinggi kolestrol, kesihatan jantung, batuk berkahak, strok dan banyak lagi..

Keistimewaan Omega Shaklee

Omega Guard Shaklee bukan sahaja melalui double molecular distillation, malah triple molecular distillation iaitu Peyulingan pemeringkatan 3 kali. Melalui proses Triple Molecular Distillation itu pastinya minyak ikan Omega Guard Shaklee lebih terjamin kebersihan dan tahap keselamatannya, malah lebih tinggi kepekatannya berbanding jenama lain. Kebanyakan minyak ikan juga mengandungi plumbum yang tidak elok untuk kesihatan dalam jangka masa panjang. Omega shaklee dari sumber ikan laut dalam dijamin bebas plumbum melalui klinikal test yang dijalankan.


                                         FB Pages : PermataHati Ibu Sayang & Rahsia Kurus Sihat Cantik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search