Sabtu, 16 Februari 2013

48 JAM OFFER  OMEGAGUARD&MEALSHAKE BERMULA HARI INI:  GRAB SEKARANG SEMENTARA TAWARAN HARGA RUNTUH..

48jam OFFER bermula sekarang. Bagus sangat ke OMEGA & MEALSHAKE ni? bagi saya ALHAMDULILLAH sangatla bagus untuk Suppliment anak2 saya.. Meh sini nak Share citer benar anak saya.. Berusia 3tahun, dari lahir - 2tahun pantang salah sikit mulalah demam, selsema, batuk berkahak, tak nak makan asyik nyusu je.. bab fokus, anak saya ni boleh dikatakan tidur je diam.. tersangat aktif, disebabkan saya try bagi Mealshakes fuh Alhamdulillah setelah 2bulan asyik lapar je perut dia, nasi dah mula makan, pandai minta makan.." Ibu Ajim Lapar. nak makan"  imunisasi pun dah ok, Selalu saya bagi Scott Imulsion start bg mealshake  saya stop Vit C Apaton & Scoot Imulsion.. saya tambah pula Omega untuk minda dan daya tumpuan, Alhamdulillah.. banyak perubahan. So bagi ibu-ibu yang punyai masalah seperti saya apa kata milikinya sekarang sementara OFFER berlangsung..


So tunggu apa lagi. Tempahlah sekarang k. Sebagai ibu kita berilah yang berkhasiat kepada anak-anak. Melshake dah lengkap dengan Vitamin-Vitamin yang sangat diperlukan tubuh anak untuk perkembangan yang sihat. Omega Guard membantu mencerdaskan minda anak2 dan tingkatkan daya tumpuan anak2 yang best sekeluarga boleh ambil Omega ni k..

PM/Inbox/SMS/CALL 0196020620
SID : 883550







permatahatiibu@gmail.com

buat tempahan sekarang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search