Sabtu, 27 Oktober 2012

TESTIMONI : KRIM HERBA BLENDED DAN BASIC H SHAKLEE


Krim Herbal Bland Shaklee

BasicH Shaklee
Assalamualaikum w.b.t

Kepada ibu-ibu yang anaknya mengalami excema yang agak teruk dan merunsingkan, di sini saya ingin berkongsi pengalaman saya.

Pada mulanya saya tidak tahu ruam di pipi anak saya itu permulaan kepada masalah excema. Semakin hari semakin teruk keadaannya, sehingga merebak keseluruh badan. Kulit baby saya kelihatan kering dan berdarah sebab kerap di garu. Pada malamnya, baby saya sukar untuk tidur dan kerap mengaru sehingga berdarah. Saya ke klinik biasa dan diberi ubat sapu. Keadaan baik seketika dan ruam akan datang kembali. Macam-macam petua orang dulu-dulu saya cuba tapi, tidak ada hasil yang memberangsangkan. Akhirnya, kami rujuk ke pakarkanak-kanak dan mengesahkan baby saya ada excema. Doktor memberi ubat sapu yang apa bila saya rujuk kandungan bahan terdapat kandungan steroid.

Hal ini buat saya lebih takut kerana kulit pipi baby saya semakin nipis dan tonanya lebih cerah menunjukkan hakisan. Saya berhenti memberi ubat sapu. Dalam kebuntuan sebab sedih melihat anak yang tak berhenti mengaru sehingga luka , saya tanya kan pada kak Tuty.

Kak tuty menyarankan saya mengunakan krim herba blended sebagai sapuan dan basicH sebagai mandian. Minggu pertama bayi saya kurang mengaru, dan minggu kedua, ruamnya terus berkurang. Sekarang sudah 95% pulih. Alhamdulillah, sekarang bayi semakin aktif dan tiada luka dan ruam yang membimbangkan.. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PM saya @ SMS 019-6020620
Pn Izad Daudr

ID Shaklee : 883550


1 ulasan:

  1. Akak blh hilang yerus ke excema kalau pakai ni.berapa harganya

    BalasPadam

Search