Selasa, 16 Oktober 2012

Kelebihan Advance Joint Health Tablet Shaklee

Akhir2 ni ramai yang mengalami sakit sendi, biasanya menyerang mereka yang telah berusia dan tidak terkecuali juga dikalangan orang muda.. selain Ostematrix yang penting dalam mengekalkan kalsium dalam badan, kini, dengan Joint Health Tablet sangat sesuai diambil bersama untuk membantu keselesaan sendi dan pergerakan. Suppliment ini sangat sesuai bagi yang mengalami sakit sendi- sendi.

Kelebihan Advance Joint Health Tablet Shaklee

1. Menyokong keselesaan sendi
Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialan asid boswelik (AKBA, asid 3-asetil-11-keto-beta-boswelik) berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

2.Bertindak sebagai kusyen
Ekstrak jagung membekalkan sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan memelihara tulang rawan. Glukosamina merupakan komponen utama membina tulang rawan dan lendir bagi Memilihara tisu penyambung yang sihat

3. Memilihara tisu penyambung yang sihat
Zinc, tembaga, mangan dan vit C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan & struktur terhadap sendi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search