Khamis, 18 Oktober 2012

Ovarian Cyst kecut dengan Shaklee GLA & DOa


Perkongsian hebat daripada Puan Dilla yang mempunyai ovarian cyst. Namun berkat pengamalan 3 perkara yang konsisten, beliau tidak perlu dibedah.Syukur, Alhamdulillah.
Petang tadi pegi klinik untuk scan cyst ovariku..kali terakhir scan pada julai lalu, 2.73cm..dan hari ini, 1.4cm..Syukur Alhamdulillah…
Doc : Bagus ye, cyst dah kecut…Mcm mana tu? Memang XDE UBAT UTK KECUTKAN CYST ni..
Doc : Bagus! Tak payah operate..tak elok pun operate-operate ni




Pn Pn Dilla mengalami 2 bulan yang kritikal untuk menunggu pembedahan bagi membuang ovarian cyst tersebut. Berikut adalah 3 amalan yang dilakukannya
1. Pengambilan Shaklee GLA yangkonsisten
 2. Pemakaian pad herba Avail
3. Doa untuk kecilkan bengkak
" Wahai Allah yang maha mengecilkan benda yang besar dan maha membesarkan benda yang kecil, kecilkanlah pada dia (sebut nama pesakit). Ya Allah wahai  yang paling mengasihani daripada segala yang mengasihani...."
*Doa ini dibaca pada segelas air lalu diminum 2 kali sehari
Beliau berusaha dan bertawakal kepada Allah.Alhamdulillah, setelah 2 BULAN nampak kesannya. 
"Dulu 5.73cm pastu kecut 5.03cm..2.73cm..ari ni 1.4cm"
Kisah selanjutnya boleh dibaca di Blog Pn Dilla
Ovarian cyst  adalah berpunca daripada hormon tidak seimbang. Menurut Pn Dilla, pakar telah memberikannya pil perancang yasmin untuk mengawal hormone. Akibatnya, beliau mengalami kesakitan semasa kedatangan darah haid dan telah berhenti mengamalkannya kerana serik.
GLA complex yang diamalkan oleh Pn Dilla adalah sejenis supplement yang membantu untuk menstabilkan hormone serta membaikpulih kitaran haid.


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search