Isnin, 1 September 2014

Set Bersalin, Berpantang dan Penyusuan 3M Shaklee Terbaik

Alhamdulillah rezeki Allah.. petang tadi selesai cod set  berpantang dan penyusuan 3M Shaklee , encik suami belikan si isteri set berpantang dan penyusuan 3M Shaklee..  terus komfem dan nak cepat ... jengok dalam kereta rupanya Si isteri baru je discaj dari wad , baru je 5 hari lepas bersalin.. saya dimaklumkan lambat discaj sebab baby jaundis 300+.. Terus teringat kisah Puteri Kesayangan pernah kene jaundis mencecah 400 +,   Jadi saya pun sharing pengalaman menguruskan baby kuning ni.. time ni saya memang kerja keras..Perah susu 2jam sekali, buat power pumping setiap hari.. minda set nak boost milk production.. saya ni bukan jenis susu melimpah ruah so kenalah kerja keras, fikir time tu susu banyak, nak bagi anak minum, jaundis kurang.. Tidur memang lah tak cukup apatah lagi rehat.. saya fikir nak perah susu banyak2 nak bagi baby minum banyak2..setiap kali lepas Direct Feeding baby, saya akan perah sehinggga breast betul2 kosong..   xemboh wei... dok NICU tu.. sejuk gilos..  nak ulang alik klinik lagi hari.. ibu-ibu yang baru memang kene kuat semangat jangan mudah mengalah dan putus asa.. permulaan je sebab nak bina jalinan ibu dgn anak dan ajar nak lekapan yang betul.. Lekapan yang betul pun bantu untuk tingkatkan pengeluaran Susu Ibu.. Nipple tak sakit, luka.. sebulan berusaha..  tetiba susu merudum.. ku try set Penyusuan 3M .dan setiap 6jam buat power pumping. masuk minggu ke 3 penggunaan dan power pumping.. Alhamdulillah Susu mula meriah.. seronok memerah, sekali sesi memerah dapat 7-10 oz.. berbalik kepada costomer saya  tadi.. Anak sulong.. selepas berurut Air Susu baru keluar.. So saya ajar teknik untuk Boost Milk dengan Power Pumping dan selepas Direct Feeding Pam Susu sehingga breast kosong.. kerapkan menyusukan anak sejam sekali.. if anak tidur lena kejutkan .. Konsep asas penyusuan " lebih kerap breast dikosongkan, lebih banyak susu dihasilkan"..

Set berpantang yang menjadi pilihan sekali dengan penyusuan tu

B Complex, Vitalea, Vitamin C, Ostematrix, Alfalfa, ESP..

#shakleeefect
#setberpantangpenyusuanterbaik
#segarbugarbadanlepasbersalindandalampantang
#boostenergy,boostmilk

Izad Daud
883550
011-11233493

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search