Sabtu, 17 Mei 2014

Anak SEMBELIT sampai nangis-nangis? SELALU DEMAM? BATUK? SELSEMA? TAK NAK MAKAN? BERAT TAK NAIK-NAIK? MEALSHAKE & OMEGA BANTU ANDA!

Anak SEMBELIT sampai nangis-nangis? SELALU DEMAM? BATUK? SELSEMA? TAK NAK MAKAN? BERAT TAK NAIK-NAIK?

Ya!! itu anak saya 2 tahun dulu. Bila nak membuang je mula Resah Gelisah. Batuk, Selsema, Demam tiap-tiap bulan. Pantang silap dan salah sikit je. Pi Klinik  RM60 sekali rawatan, tu sorang 2 orang dah RM120.. Kesian sangat kan Dia..

Iktiar! macam2 dah cuba,bagi makan buah, minum air masak tak mau pulak. Sehinggalah saya nekad hati dan berusaha berikan anak mealshake dan Omega Guard Shaklee..tak de promosi pun masa tu..tapi demi anak ku laburkan sejumlah wang janji anak-anak sihat. MEALSHAKE dan OMEGAGUARD debaran menanti.. masuk 3minggu konsisten amalkan,Alhamdulillah! Syukur sangat perubahan demi perubahan dah terplihat, Membuang ok dah, Kesihatan pun sangat meningkat . Buktinya dulu kene ujan sikit petang Malam lepas maghrib terus panas. DEMAM! sekarang Alhamdulillah jarang demam, Selsema, Batuk pun Jarang menyerang. Ada peningkatan imunisasi berlaku.

PERUBAHAN KETARA tang SELERA MAKAN. Tetiba si anak berkata " Ibu A'zim Laparlah, Nak makan Nasi Bu..." gembira tak terkata.. terus bagi nasi . Dah bagi MEALSHAKE  saya tak risau nak suruh anak makan sayur atau tidak CUKUP ZAT. SEBAB MEALSHAKE ni dah dilengkapi Vitamin,Mineral dan Zat untuk Diet Seharian anak kita. Penuh dengan serat dan Khasiat untuk tubuh. Tak banyak pun bubuh Mealshake tu. Sesudu kecil je mix dalam susu setelah anak terjaga dari tidur pagi hari.. Selesai masalah saya..

Anak puan/encik semua alami masalah begini?  Cepat.. Cepatlah hubungi saya order mealshake dan Omegaguard kat saya.. Bulan ni promosi Beli 6 tong terus dapat setong percuma jimat kos pun ye jugak.. dapat free membership dan bulan depan nak beli barang Shaklee leh dapat harga Ahli..

Whatsapp: 01111233493

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search