Ahad, 18 Mei 2014

Suplemen Penyusuan untuk membanyakkan pengeluaran Air Susu Ibu- SET 3M terbaik-

Alhamdulillah ... hati terasa bersyukur dan gembira bila dapat maklumbalas dari Costomer selama consume set penyusuan shaklee... Rasa seronok tak terkata bila dapat membantu ibu-ibu yang memerlukan bantuan...

" kak Alhamdulillah.. hasil perahan meningkat, rasa seronok nak pam"...
" Kak alhamdulillah.. selama ambil set ni paling best time membuang tak takut lagi.. dulu sembelit.. skrg dah lancar.."
" Kak saya tak rasa letih, rasa bertenaga makan shaklee.. "


Saya sendiri memang pengguna setia SET PENYUSUAN shaklee ( B complex+ Vit C+ VITALEA MULTIVITAMIN+ ALFALFA+OSTEMATRIX+ESP)... Telah mengamalkan Set Penyusuan Shaklee selama24bulan.Alhamdulillah urusan penyusuan lancar walaupun dugaan dan cabaran dlm penyusuan silih berganti. 2 tahun jugak lah saya dok mengepam di surau pejabat bg memastikan stok untuk Zafirah dirumah selama saya bekerja.. Ada yang kata Mahal la set ni? Mahal ke ? bagi saya berbaloi dengan bonus kesihatan yang diperolehi dan dapat memenuhi tuntutan Syara' " menyusukan anakmu sehingga 2 tahun..." .. extra bonus badan saya sihat, kolestrol menurun.. berat badan pun turun.. banyak lagilah bonus kesihatan yang saya dapat..gagal BF anak pertama membuatkan saya berazam untuk beri yang terbaik untuk anak Kedua Puteriku Nur Zafirah... dan saya tetap pegang Konsep asas Penyusuan " SUPPLY N DEMAND"...lebih banyak permintaan lebih byk kuantiti SI di hasilkan". Pengalaman bengkak susu membuatkan saya mengambil lecithine untuk melancarkan saluran pengeluaran SI dari tersumbat.. dan secara tak langsung menurunkan bacaan kolestrol saya. INGAT.. KOLESTROL PEMBUNUH DLM DIAM!!!!!! ..

PM @ whatsapp 011-11233493...
SHAKLEE ID : 883550

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search