Jumaat, 27 Disember 2013

SET BERSALIN DAN PENYUSUAN SHAKLEE TERSANGAT BEST PILIHAN SAYA DAN RAMAI IBU DI MALAYSIA

Hari ni saya nak kongsikan Set Bersalin dan Penyusuan Shaklee yang menemani saya selama 20 bulan menyusuakan Puteri tersayang..  Rata-rata semua pelanggan saya untuk  Set Berpatang /bersalin dan Penyusuan Shaklee sangat berpuas hati selama mengamalkan set bersalin ni.. sangat rasai perbezaan dengan bersalin sebelum ni dengan set berpantang lain.. So uols semua yang masih tercari-cari,terfikir-fikir nak pilih yang mana ,cadangan saya jom pilih Shaklee.. saya dah rasai perbezaannya.. lepas azab sembelit yang terpaksa saya tanggung sejak mengandung sehingga sebulan berpantang.. makan julap baru popo.. 2 hari sekali pulak tu.. sejam dok toilet.. lepas makan ostematrix Alhamdulillah tersangat lawas..
---------------------------------------------------------------
Suplemen saya amalkan dari 31 hari berpantang
<3 B Complex( bantu elak sakit kepala dab strees)+
<3 Vitamin C ( untuk antioksidan dan kesihatan kulit)+
<3 Vitalea ( multivitamin untuk energy dan masalah hb low saya)+
<3 ESP( untuk kesihatan kulit dan Penyusuan )+
<3 Ostematrix( ni untuk sembelit if tak ambik ni boleh 2 hari saya tak popo)+
<3 Zinc ( sebab rambut gugur n alahan kulit )+
<3 Alfalfa ( untuk penyusuan ,kesihatan Rahim dan miss V)








Saya tambah Lecithin untuk Elak bengkak susu.. derita sangat bila pertama kali terkena bengkak susu dan masitis oh No! so lecithin ni sangat membantu melancarkan pengeluaran air susu..



nak cuba dan order jangan malu-malu pm inbox saya bagitau nak set bersalin yang mana..  ikut bajet uols k.. saya taktahu kemampuan uols.. InsyaAllah saya bantu anda sepanjang penggunaan..

Set Asas Berpantang

B Complex, Vitamin C,Vitalea dan Zinc = RM 230 termasuk penghataran dan free gift Alfalfa untuk penyusuan.


Whatsapp 01111233493

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search