Rabu, 17 Julai 2013

KESAN GLA COMPLEX TERLIHAT DALAM MASA 7HARI..

Pagi ni nak cerita pasal keistimewaan GLA COMPLEXS setelah saya ambil 7 hari.. rasa membuak-buak nak try GLA ni coz kulit muka saya xcantik disebabkan alahan kosmetik. Kulit muka naik merah-merah, gatal yang amat sangat dan membengkak. 2 minggu saya derita dan rasa tidak selesa. Ramai yang tegur dan rasa kesian dengan muka saya. Saya sendiri pun takut dan sedih tengok muka sendiri kat cermin. Saya pergi klinik.Doktor tanya you ada SLE ke? Saya kata takde doktor. Saya guna pelembab muka jadi camni.. So doktor bagi saya 1 dos suntikan elergi dan ubat gatal untuk makan. Terbang duit RM85 nak cantik punya pasal kan. Dah rasa nyesal pun ada.

Kebetulan saya ada GLA COMPLEX dan rasa teruja bila baca testimoni kulit dorang cantik.. So saya pun cubalah. Saya mula makan GLA Complex pada 10 Julai 2013. Alhamdulillah kulit muka saya sudah semakin sihat dan yang bestnya dah ada yang kata lebih cantik dari sebelum alahan.. hahaha.. berbaloi lah kan makan GLA Complex ni. Ada 60 biji ,Sehari saya telan sebiji je sebelum tidur.So tahan 2 bulan.  Saya sebelum ni memang dah lama consume ESP.. so bila makan GLA Complex lagilah rasa sangat best badan terasa ringan, muka glowing gitu.. kulit semakin halus dan sihat. Lagi pun umur dah 32 tahun ni memang perlukan suplimen untuk kesihatan dan masalah hormon. Saya kene ambil suplimen memandangkan period saya kekadang lambat kekadang cepat ditambah pula masalah senggugut. Sejak consume Set Penyusuan dan GLA Complex ni Alhamdulillah..dah tak senggugut tetau period je. Badan tak penat dan letih dah walaupun tidur 4-5jam je.




Nak dijadikan cerita lagi pasal GLA Complex ni kan, saya bagi mak saya sebotol GLA Complex dan mak mula makan hari yang sama dengan saya.. Mak ada Kencing Manis + Darah tinggi  dan 16.7.13 hari Selasa baru ni ada Check Kencing Manis dan Darah tinggi di Klinik Kesihatan, Alhamdulillah bacaan kedua-duanya turun .


KEISTIMEWAAN GLA COMPLEX

GLA COMPLEX ni bukan sahaja baik untuk kitaran haid dan menstabilkan hormon badan wanita tetapi juga anti inflamasi dan boleh merawat kulit muka dari dalam. Kandungan BORAGE OIL dalam GLA ini boleh melembapkan muka dan merawat jerawat terutama yg ada jerawat batu, yg ada masalah muka kering dan kasar. GLA COMPLEX pada asalnya bukan produk untuk kurus tetapi kandungan omega 6 di dalamnya membantu membakar lemak dan menghadkan selera makan kita, ambil GLA sebelum tidur supaya lemak dibakar ketika kita tidur.

GLA complex sangat bermanfaat bagi seorang wanita, Ia berfungsi untuk menstabilkan hormon-hormon kewanitaan anda dan memberikan rasa keselesaan bagi anda menempuhi hari2 sebagai seorg isteri dan ibu.membantu mengekalkan kecantikan anda dan melambatkan proses penuaan.


Bagi yang nak GLA Complex boleh hubungi saya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Search